Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności.
Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.
x
Biuletyn Informacji Publicznej
Gmina Gidle
»   obsługa      »   wyszukiwanie zaawansowane
Znajdujesz się w: strona główna  / MENU GŁÓWNE  / Urząd  / Struktura organizacyjna  / Sekretarz  / Kompetencje
    powiadom znajomego   drukuj stronę   wersja podstawowa       A- A A+
 Kompetencje Kompetencje

Do zadań sekretarza należy:

  • prowadzenie spraw gminy powierzonych przez wójta ; 
  • opracowywanie projektu regulaminu organizacyjnego urzędu oraz innych aktów prawa wewnętrznego ; 
  • opracowywanie zakresów czynności dla poszczególnych stanowisk pracy ; 
  • nadzorowanie organizacji i dyscypliny pracy w urzędzie ; 
  • nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej, kodeksu postępowania administracyjnego, rzeczowego wykazu akt ; 
  • czuwanie nad realizacją i terminowością wykonywania zadań w urzędzie ; 
  • przygotowywanie projektów zarządzeń wójta oraz nadzór nad przygotowywaniem projektów zarządzeń przez pozostałych pracowników ; 
  • informowanie wójta o konieczności zmian personalnych ; 
  • prezentowanie nowo przyjętych pracowników ; 
  • współpracowanie z innymi gminami i sołectwami ; 
  • współpracowanie z radą i jej komisjami w zakresie realizacji zadań ; 
  • nadzorowanie kompletowania dokumentacji z prac rady ; 
  • przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy ; 
  • przyjmowanie pism sądowych i prokuratorskich w przypadku niemożności doręczenia ich adresatowi w miejscu zamieszkania ; 
  • wspólnie z odpowiedzialnymi pracownikami przygotowywanie projektów uchwał rady ; 
  • informowanie na bieżąco pracowników o zmianie przepisów obowiązujących ; 
  • nadzorowanie prowadzenia rejestru skarg i wniosków ; 
  • stałe uzupełnianie zbiorów urzędu, w tym przede wszystkim aktów normatywnych ; 
  • przedstawianie wójtowi propozycji do powierzenia określonych czynności pracownikom, a w szczególności tych, których w dniu opracowania regulaminu nie powierzono nikomu i których konieczność wykonywania nastąpi w czasie przyszłym ; 
  • nadzorowanie realizacji zadań związanych z przeprowadzeniem wyborów i referendów ; 
  • nadzorowanie wykonywania zadań należących do administratora bezpieczeństwa informacji
  • nadzorowanie wykonywania zadań związanych z ochroną informacji niejawnych ; 
  • dbanie o należyte zabezpieczenie majątku gminy ; 
  • dbanie o wygląd urzędu ; 
  • prenumerowanie czasopism i publikacji urzędowych ; 
  • udzielanie pisemnych odpowiedzi na interpelacje radnych ; 


data wytworzenia2018-02-23
data udostępnienia2018-02-23
sporządzone przezBorowik Mariusz
opublikowane przezBorowik Mariusz
ilość odwiedzin26
rejestr zmianzobacz »
Gmina Gidle, ul. Pławińska 22, 97-540 Gidle, tel.: 34 32 72 027, fax: 34 32 72 111, ug@gidle.pl, www.gidle.pl
Przydatne informacje
Prawo
Nasz urząd
»  Kontakt
»  BIP
Władze
»  Sejm
»  Senat
»  Premier
Poprawny XHTML 1.0 Transitional Poprawny arkusz CSS Poprawne kodowanie UTF-8
projekt i hosting INTERmedi@