Zawiadomienie zebraniu dowodów i materiałów do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Ruda
Gidle, dnia 18.11.2022r.
GKO 6220.4.5.2022
Z A W I A D O M I E N I E
Zgodnie z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r., - Kodeks postępowania administracyjnego ( t. j. Dz. U. z 2022r., poz. 2000) zawiadamia się strony, iż zebrano wystarczające dowody i materiały do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia p.n.: „ Budowie sieci kanalizacji sanitarnej w m. Ruda, gm. Gidle na potrzeby odbioru ścieków komunalnych z istniejącej zabudowy mieszkaniowej zlokalizowanej przy ul. Częstochowskiej, działki objęte inwestycją: obręb Gidle - 0004; 191/1, 191/2, 3596 oraz obręb Ruda – 0014; 970, 971/1, 715/2 ” gmina Gidle, pow. radomszczański, woj. łódzkie.
Z materiałami sprawy można zapoznać się w siedzibie Urzędu Gminy Gidle , pokój nr 6 w godzinach 8.00 – 15.00 ( Pon - Pt), z możliwością wypowiedzenia się co do zgłoszonych żądań i wniosków w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia.
Wójt Gminy Gidle
Lech Bugaj