Zakup i dostawa wozu asenizacyjnego i WUKO na potrzeby gospodarki wodno-ściekowej
Wójt Gminy Gidle ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn.: "Zakup i dostawa wozu asenizacyjnego i WUKO na potrzeby gospodarki wodno-ściekowej" prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji zgodnie z art. 275 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2023 poz. 1605 ze zm.)
Inwestycja współfinansowana ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2022. Projekt pn." Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Gidle wraz z przebudową SUW w miejscowościach Ludwików i ujęcia wody Stęszów oraz zakup sprzętu na potrzeby gospodarki wodno-ściekowej".
Znak sprawy: IZP.271.15.2023
Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00450305/01
Termin składania ofert: 26.10.2023r. do godz. 10:00
Termin otwarcia ofert: 26.10.2023r. o godz. 10:30
Termin związania z ofertą: 23.11.2023r.
Postępowanie to zostało podzielone na dwie części:
Część 1 – zakup i dostawa wozu asenizacyjnego
Część 2 – zakup i dostawa WUKO do ciągnika
Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części.
Termin na wykonanie inwestycji: do 36 dni (Termin stanowi kryterium oceny ofert)
Postępowanie prowadzone jest na Platformie e-Zamówienia.
LINK DO POSTĘPOWANIA: e-Zamówienia
WYNIK POSTĘPOWANIA
CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA - Zakup i dostawa wozu asenizacyjnego
Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy dnia 10.11.2023r.
Wykonawca: Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjne POMOT Sp. z o.o. ul. Słowiańska 2, 74-500 Chojna, NIP: 8580003449
Cena oferty Wykonawcy, któremu udzielono zamówienie: 96 481,20 zł brutto
Termin dostarczenia sprzętu: 9 dni licząc od dnia podpisania umowy
CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA - Zakup i dostawa WUKO do ciągnika
Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy dnia 08.11.2023r.
Wykonawca: ANB Sp. z o.o. ul. Zerzeńska 36, 04-787 Warszawa, NIP: 5260006893
Cena oferty Wykonawcy, któremu udzielono zamówienie: 40 959,00 zł brutto
Termin dostarczenia sprzętu: 10 dni licząc od dnia podpisania umowy
Cała dokumentacja jest dostępna na stronie prowadzonego postępowania przez okres 3 miesięcy (licząc od dnia 17.11.2023r.): e-Zamówienia