Ogłoszenie o naborze kandydata
Na podstawie art. 3a ust.2 ustawy z dnia 22 marca 1990r o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 142, poz.1593 z poźn.zm.)
Wójt Gminy Gidle
Ogłasza otwarty konkurs na stanowisko urzędnicze – referenta ds. obsługi sekretariatu (wymiar -1 etat)
1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1. prowadzenie sekretariatu Wójta, w szczególności: sporządzanie pism, prowadzenie terminarza spotkań, obsługa narad i spotkań organizowanych przez Wójta,
2. przyjmowanie prowadzenie ewidencji korespondencji wpływającej do Urzędu Gminy,
3. prowadzenie e-sekretariatu w strukturze elektronicznego obiegu dokumentów ,
4. prenumerowanie czasopism i wydawnictw,
5. wykonywanie czynności usługowych związanych z pełnieniem funkcji reprezentacyjnych przez Wójta,
6. prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem w materiały biurowe, środki czystości ,odzież ochronną oraz racjonalne gospodarowanie nimi.
7. prowadzenie rejestru delegacji,
8. prowadzenie małej poligrafii, łączności telefonicznej, radiotelefonicznej i obsługi faksu,
9. prowadzenie rejestru skarg i wniosków,
10. realizowanie zadań powierzonych przez Wójta albo Sekretarza Urzędu.
1. wykształcenie: wyższe lub średnie;
preferowane wyższe o kierunku administracyjnym lub ekonomicznym,
2. Doświadczenia zawodowe: co najmniej 2 –letni staż pracy przypadku wykształcenia średniego.
3. Wymagania niezbędne:
1. polskie obywatelstwo
2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
3. niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie, dobra znajomość obsługi komputera (Word, Exel, Internet)
4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnieniu na danym stanowisku,
5. nieposzlakowana opinia,
6. znajomość przepisów ustawy: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, kodeksu postępowania administracyjnego,
4. Wymagania dodatkowe:
1. systematyczność, dokładność,
2. umiejętność redagowania pism,
3. komunikatywność,
4. umiejętność pracy w warunkach okresowego spiętrzenia zadań,
5. duże zaangażowanie,
6. odpowiedzialność,
7. samodzielność,
8. wysoka kultura osobista
5. Wymagane dokumenty: (oferta)
1. kwestionariusz osobowy
2. życiorys (CV),
3. list motywacyjny
4. uwiarygodnione kopie dokumentów potwierdzających staż
i wykształcenie kandydata,
5. uwiarygodnione kopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności,
6. potwierdzone kopie dowodu osobistego,
7. oświadczenie kandydata:
a. o obywatelstwie polskim;
b. o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia kandydata wymagane będzie zaświadczenie z KRK
o nie karalności);
c. o korzystaniu z pełni praw publicznych;
d. o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
8. zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych
do zatrudnienia na w/w stanowisku,
9. referencje.
Pozostałe informacje:
Dokumenty należy składać osobiście lub przesłać do Urzędu Gminy w Gidlach ul. Pławińska 22, 97-540 Gidle do dnia 29 kwietnia 2008r z dopiskiem na kopercie „oferta pracy na stanowisko ds. obsługi sekretariatu”
Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
Postępowanie konkursowe obejmuje: I etap – Kwalifikację ofert pracy pod względem formalnym i II etap –Kwalifikacja merytoryczna kandydatów (rozmowa kwalifikacyjna).
Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w terminie 14 dni od dnia zakończenia procedury naboru w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu.
|