logo bip.gov.pl

 Urząd Gminy Gidle

serwis WWW  
Instrukcja obsługi Rejestr zmian Statystyka odwiedzin
 Organy / Sekretarz / Kompetencje
1.

Do zadań sekretarza należy:


  • prowadzenie spraw gminy powierzonych przez wójta ; 
  • opracowywanie projektu regulaminu organizacyjnego urzędu oraz innych aktów prawa wewnętrznego ; 
  • opracowywanie zakresów czynności dla poszczególnych stanowisk pracy ; 
  • nadzorowanie organizacji i dyscypliny pracy w urzędzie ; 
  • nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej, kodeksu postępowania administracyjnego, rzeczowego wykazu akt ; 
  • czuwanie nad realizacją i terminowością wykonywania zadań w urzędzie ; 
  • przygotowywanie projektów zarządzeń wójta oraz nadzór nad przygotowywaniem projektów zarządzeń przez pozostałych pracowników ; 
  • informowanie wójta o konieczności zmian personalnych ; 
  • prezentowanie nowo przyjętych pracowników ; 
  • współpracowanie z innymi gminami i sołectwami ; 
  • współpracowanie z radą i jej komisjami w zakresie realizacji zadań ; 
  • nadzorowanie kompletowania dokumentacji z prac rady ; 
  • przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy ; 
  • przyjmowanie pism sądowych i prokuratorskich w przypadku niemożności doręczenia ich adresatowi w miejscu zamieszkania ; 
  • wspólnie z odpowiedzialnymi pracownikami przygotowywanie projektów uchwał rady ; 
  • informowanie na bieżąco pracowników o zmianie przepisów obowiązujących ; 
  • nadzorowanie prowadzenia rejestru skarg i wniosków ; 
  • stałe uzupełnianie zbiorów urzędu, w tym przede wszystkim aktów normatywnych ; 
  • przedstawianie wójtowi propozycji do powierzenia określonych czynności pracownikom, a w szczególności tych, których w dniu opracowania regulaminu nie powierzono nikomu i których konieczność wykonywania nastąpi w czasie przyszłym ; 
  • nadzorowanie realizacji zadań związanych z przeprowadzeniem wyborów i referendów ; 
  • nadzorowanie wykonywania zadań należących do administratora bezpieczeństwa informacji
  • nadzorowanie wykonywania zadań związanych z ochroną informacji niejawnych ; 
  • dbanie o należyte zabezpieczenie majątku gminy ; 
  • dbanie o wygląd urzędu ; 
  • prenumerowanie czasopism i publikacji urzędowych ; 
  • udzielanie pisemnych odpowiedzi na interpelacje radnych ; 

Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Gidle
Za treść odpowiada: Bożena Nowacka
Osoba, która wprowadziła dane: Mariusz Borowik
Data wytworzenia informacji: 2003-06-25
Data udostępnienia informacji w BIP: 2003-06-25
Data ostatniej aktualizacji: 2003-06-25 10:22

rejestr zmian publikacji »


Dostępne podkategorie w obrębie tej kategorii:
 CV
 Kompetencje
wersja do druku drukuj